داغ انتخاباتی :دکتر اعرافی در جمع هواداران خود در امامزاده سید قنبر میبد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را دغدغه اصلی نماینده دلسوز برای مردم دانست و حضور پرشور آحاد مردم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و عزتمند در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت را خواستارشد .

وی حمایت و تقویت صنایع مختلف در شهرستان های تفت و میبد به ویژه فولاد را ضروری خواند و بر حمایت از گارگران برای ایجاد اشتغال زایی کارآمد و پایدار در این شهرستان ها تاکید کرد .

دکتر اعرافی حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه همه جانبه صنعتی شهرستان های تفت و میبد را از دیگر برنامه های خود عنوان و اضافه کرد: برای خارج کردن شهرستان ها به ویژه شهرستان میبد از تک قطبی بودن شرایط صنعتی و وابستگی به صنایع کاشی و سرامیک برنامه هایی منسجم در نظر گرفته شده است .

وی حمایت از زنان سرپرست خانوار و پیگیری برای بیمه بانوان در بخش های مختلف را بسیار حائز اهمیت برشمرد و ابرازامیدواری کرد: مجلس نهم محلی برای حمایت از همه اقشار جامعه باشد و با حضور نمایندگان اصلح در خانه ملت شاهد رشد و تعالی این مرزو بوم باشیم .

در این نشت انتخاباتی دکتر اعرافی در پاسخ به سوالات مردمی وابستگی خود به هر حزب گروه یا دسته ای را قاطعانه تکذیب کرد و اظهار داشت : چنانچه حزب / گروه یا دسته ای از اینجانب اعلام حمایت کردند به معنی رای زنی من با آنها نبوده و نیست و به صورت کاملا مستقل وارد این عرصه ملی شده ام.



 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا